miercuri, 23 martie 2016

Asa cum suntem noi, dar la fel de interesanti.



Iar sunt cu aroma de cafea proaspăt măcinată la purtător, mai exact, acum o-mprăştii prin metrou. Parc-aş fi un automat de râşnit cafea ambulant.
Da, am fost iar la Kaffein să mă aprovizionez cu nişte "Sumatra". Despre gusul şi aroma ei nu am ce să povestesc, că trebuie simţite. Dar nu asta vreau să zic. Odat-ajunsă, am aflat că astăzi au reduceri de 30%!!! Mi-nu-nat!! Fericirea vine şi sub formă de reduceri la cafea bună. Pentru mine zic.
Băiatul care vinde astăzi, este tot cel din decembrie. Spre ruşinea mea nu ştiu cum îl cheamă. De cum se deschide uşa, sare imediat de pe scaun şi te-ntâmpină. Binevoitor şi molcom. E din Arad, a făcut facultatea de psihologie în Cluj, a locuit şi în Timişoara o vreme. De 5 luni, în Bucureşti.
- Cum ţi se pare?, îl întreb.
- Nu mi se pare maxim de rău; mă amuz de cum sunt oamenii, cum nu răspund mulţi când îi întreb ce metrou să iau într-o direcţie sau cum sunt aşa supăraţi şi agitaţi.....
- Bine că te amuzi şi nu te molipseşti, îi zic.
- Aaaa, asta nu! O să mai stau un timp să văd dacă pot să strâng bani să fac ce îmi place, psihologie, dar nu terapie cu soldaţii, ci tehnici de negociere în cadrul armatei.
- E mai greu începutul, dar dacă eşti serios şi înveţi, te informezi, vei reuşi sigur! Tre' să fii perseverent!
- Daaa! Iar tu dacă eşti un om ok şi te comporţi aşa, oamenii îţi răspund la fel.
Dar nu asta vreau să zic. Din una-n alta, dar toate-n jurul psihologiei ajungem şi la spiritualitate. Mă destăinuiesc ce prejudecăţi aveam legate de yoga şi experienţele ce m-au deschis la minte pe subiect.
- Nici eu nu practic yoga, dar am avut o experienţă la mare, pe plajă, unde veniseră şi stăteau în rulote străini din mai multe ţări. La ei am cunoscut yoga şi am învăţat să mă joc cu focul.
-Să te joci cu focul???? La propriu sau la figurat??
- La propriu. Am învăţat să-mi controlez teama de foc şi acum pot sa mânuiesc beţe care au la capete flăcări şi să şi scot flăcări pe gură. E extraordinar cum poţi să învingi o frică! Sunt una cu focul când fac asta, beţele ce le ţin în mâini sunt ca beţele cu care mă jucam în copilărie prin nisip (n.a. şi face gesturi cu mâna dreaptă imitând datul băţului prin nisip). Mişcările vin de la sine, ştiu exact unde să arunc băţul şi-l prind fără ezitare, e ceva firesc şi continuu. Nu simt nicio tensiune, iar la sfârşit realizez că mă dor braţele, dar le simt şi mai uşoare. Eu şi focul ne-am asimilat unul pe alt! Fascinant cum putem avea controlul!, mi-a spus pe acelaşi ton ardelenesc molcom, lipsit de adrenalină.
Îmi simţeam ochii cât cepele de plăcere:
- Mă uit la tine că aş avea de scris o grămadă!!!!
A râs. Am plătit redus, mi-am luat punga de cafea şi aroma după mine şi-am plecat.
Până la urmă ce am vrut să zic??
Că la Kaffein au reduceri, doar astăzi. "Sumatra" - 30 Lei/Kg, astăzi 21 Lei/Kg. Dar reducerile sunt la toate tipurile de cafea.
Cine iubeşte cafeaua şi stă în Bucureşti, merită să dea o fugă: Calea Floreasca nr. 57. Dacă intraţi de pe Şos. Ştefan cel Mare, până-n Piaţa Floreasca, pe stânga. În rãnd cu alte magazine, atenţie să n-o rataţi. Deschis până la ora 20.00.
Acesta nu este un post plătit sau sugestionat. E plăcerea din mine care vrea să zică ceva: despre loc şi cafeaua lui bună, despre oamenii întâlniţi aici. De când l-am descoperit (http://www.mazy.ro/?s=kaffein), nu m-a dezamăgit.
Şi-l recomand cu mare drag.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu